
Studiu de caz: Remorcă de toaletă portabilă de lux cu scurgeri de apă reziduală Repararea rezervorului de așteptare
Rezervoarele cu capacitatea de a stoca 3 000 de litri de apă uzată de sub două remorci cu toalete portabile de lux au fost consolidate. Coroziunea a provocat apariția a numeroase găuri, care au fost sigilate înainte ca exteriorul rezervoarelor să fie consolidat printr-o reparație care a evitat scoaterea din funcțiune a unităților care, altfel, erau în perfectă stare de funcționare.
Prezentare generală a studiului de caz
Site Remorcă de toaletă portabilă de lux
Locație Regatul Unit
Tip reparație Repararea și recondiționarea rezervoarelor
Defect Coroziune puternică la două rezervoare de stocare a apelor uzate
Produse de reparații
Sylmasta AB Original Epoxy Putty,
Acoperire epoxidică pentru metale lichide
Studiu de caz PDF

Detalii privind studiul de caz
Remorcile pentru toalete portabile de lux sunt toalete mobile utilizate pentru ocazii mari în aer liber, cum ar fi festivaluri de muzică și evenimente sportive. Acestea includ toalete cu spălător, urinare, chiuvete cu apă curentă, oglinzi și iluminat, oferind o experiență mult mai confortabilă decât toaletele portabile standard.
Remorcile pentru toalete nu necesită racordare la instalații sanitare permanente. În schimb, apele reziduale pe care le produc sunt stocate în rezervoare între podeaua toaletei și partea inferioară a remorcii. După terminarea evenimentului, rezervoarele sunt golite, iar apele reziduale sunt transportate la o stație de tratare înainte ca remorca să fie mutată la următoarea destinație.
Construirea unei remorci pentru toalete portabile este costisitoare, așa că, atunci când unul dintre cei mai importanți furnizori din Regatul Unit a descoperit că încep să apară găuri în rezervoarele de apă reziduală a două dintre unitățile sale, a contactat Sylmasta pentru a afla dacă o reparație este fezabilă.




În rest, instalațiile sanitare, corpurile și accesoriile din fiecare dintre remorci erau în perfectă stare de funcționare. Prin urmare, compania dorea să evite scoaterea din uz a celor două remorci dacă găurile din rezervoarele de apă uzată puteau fi astupate, iar metalurgia slăbită putea fi consolidată împotriva deteriorărilor viitoare.
Sylmasta a recomandat o reparație în două etape, începând cu Sylmasta AB Original Epoxy Putty și terminând cu Liquid Metal Epoxy Coating. Prima remorcă a fost ridicată, permițând accesul sub rezervorul de apă uzată. Lucrările metalice au fost apoi rectificate pentru a îndepărta rugina, murdăria și murdăria.
AB Original Black a fost furnizat în format stick pentru astuparea găurilor. Un stick AB Original combină rășina și întăritorul dozate în prealabil, mai degrabă decât într-un tub cu partea A și un tub cu partea B, eliminând necesitatea de a cântări și amesteca componente separate. Acest lucru face ca o reparație să fie mai rapidă și mai ușoară.




Cantitatea de chit necesară pentru umplerea unei găuri a fost tăiată din băț și frământată manual. După ce chitul a căpătat o culoare neagră uniformă, dar era încă moale, acesta a fost împins în gaură. După două ore, AB Original s-a întărit pentru a forma un material de etanșare dur ca piatra. Fiecare gaură din rezervorul de apă uzată a fost permanent umplută în acest mod în timpul reparației.
După ce toate găurile au fost reparate, întreaga parte inferioară a remorcii – o suprafață de 1,3 metri pe 2,5 metri – a fost vopsită cu Liquid Metal Epoxy Coating. De asemenea, au fost vopsite cutia și țeava metalică montate în partea de jos a rezervorului, prin care erau eliminate apele reziduale. Au fost aplicate cu pensula două straturi de Liquid Metal, care s-au întărit pentru a forma o suprafață netedă, metalică și rezistentă.
Această nouă suprafață a reparat și consolidat metalurgia slăbită pentru a crește integritatea structurală. A acționat ca un scut de protecție împotriva coroziunii externe suplimentare și a învelit rezervorul de ape uzate într-o nouă învelitoare exterioară, capabilă să conțină apele uzate în cazul în care, în viitor, metalurgia originală va fi complet fisurată.




După ce s-a finalizat repararea primei remorci pentru toaletă, a doua a fost ridicată și reparată urmând exact același proces. Fiecare remorcă a putut fi repusă în funcțiune la 24 de ore după aplicarea celui de-al doilea strat de metal lichid.
În total, 10 kg de AB Original și 10 kg de Liquid Metal au fost utilizate pentru a repara cele două remorci pentru toalete portabile la un cost de sub 800 de lire sterline, reprezentând o economie uriașă față de înlocuirea unităților. Compania plănuiește acum să utilizeze metoda de reparare și la alte unități atunci când rezervorul de apă uzată este slăbit de coroziune, ceea ce ar putea prelungi durata de viață a întregii flote cu până la 10 ani.
Produse utilizate
AB Original Epoxy Putty Stick
Chit epoxidic care se întărește în interiorul găurilor din rezervoare pentru a forma un material de etanșare dur ca piatra

Metal lichid
Acoperirea epoxidică aplicată cu pensula întărește lucrările metalice prin crearea unei noi suprafețe exterioare
Studii de caz conexe
Case Study: Heat Exchanger Water Box Corrosion Protection at Power Plant
Case Study: Corroded 30-Metre Section of Sewer Force Main In Underground Vault Repair
Case Study: Luxury Portable Toilet Trailer Leaking Wastewater Holding Tank Repair
Case Study: Repair of Leaking & Corroded Shared Water Supply Pipe Connected to Eight Cottages
Case Study: Corrosion Protection of 600mm Ductile Pipe & Outlets in Underground Pumping Station
Case Study: 3 Metre Section of Corroded Steel Gas Pipe in CHP System Repair & Refurbishment
Case Study: Pipe Capping of Decommissioned Underground Drainage System at Landfill Site
Case Study: Permanent Anti Slip Solution to Protect Workers When Standing on Helicopter Skids
Case Study: Repair & Refurbishment of Corroded 20 Metre Long Porth Pipe Bridge
Dacă aveți o cerere despre care doriți să vă informați, vă rugăm să ne contactați
Apel: +44 (0)1444 831 459
E-mail: sales@sylmasta.com